Veelgestelde vragen
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Op dit moment is de levertijd van een gepersonaliseerde kussen 5 tot 10 werkdagen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat we je kussen hebben geproduceerd, zullen wij deze zorgvuldig verpakken en versturen. Wanneer deze verstuurd is, ontvang je van ons een track & tracé code via e-mail. Met deze code kun je de voortgang van jouw bestelling volgen.
Heb je geen track & trace code ontvangen, controleer dan je folder met ongewenste e-mail. Als deze er niet in staat, gebruik dan het contactformulier om contact met ons op te nemen. Wij sturen je dan direct de track & trace code toe.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen alleen geannuleerd worden als het productieproces nog niet is gestart. Dit is meestal binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling. Als je je bestelling wilt annuleren, stuur dan zo snel mogelijk een bericht via onderstaand contactformulier. Als het product nog niet is geproduceerd, kunnen wij je bestelling annuleren en je betaling terugstorten.
Kan ik mijn gepersonaliseerde product retourneren?
Omdat onze producten speciaal voor jou worden gemaakt, kunnen gepersonaliseerde items helaas niet geretourneerd worden. We begrijpen echter dat fouten kunnen voorkomen. Als er iets mis is met je product, zoals een defect of een fout in de personalisatie van onze kant, neem dan contact met ons op. We zullen ervoor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Stuur ons een bericht
Heb je vragen, opmerkingen of wil je meer informatie? Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.